петък, 4 юли 2014 г.

Ще бъде ли златото най-големия печеливш до края на годината

През първата половина на 2014 г., кафето бе най-добре представилата се стока, нараствайки с около 50 на сто. Така че, кой ще бъде най-големият победител през втората половина? 
Джеф Килбърг от KKM Financial визира златото, като казва, че то му напомня за търговията с кафе. 


"Само до преди месец, на 3 Юни, имахме това дъно от $ 1240 при златото. Кафето бе изхвърлено до тротоара точно като златото", каза той по "Futures Now." 
Така че, защо златото ще излети сега, след ръст от около 8 процента през първите шест месеца на годината? 


"Сега всички изведнъж от нищото има една пиеса за потенциалната инфлация, има геополитически риск, а третата глава на това чудовище, за което никой не е говорил и не е бил в състояние да говори от доста време, е търговията към убежища от риск", каза Килбърг. "Това звучи сякаш съм луд, това звучи сякаш имам малко прекалено много кафе в мен, тъй като имаме върхове за всички времена при S&P 500, но златото ще се повиши. Технически също така ми харесва."


От своя страна, Антъни Грисанти от GRZ Energy предпочита сребро. 
"Съгласен съм с Джеф точно сега", каза Грисанти, но "Аз всъщност харесвам среброто малко повече от златото." 


Среброто има повече промишлени приложения, за разлика от златото, и Грисанти го предпочита по тази причина, особено на гърба на добрите новини от Китай ще се отнася до техните данни за PMI, които сочат към нарастваща производствена дейност.


Няма коментари:

Публикуване на коментар