петък, 10 юли 2015 г.

Пристрастяване към форекс търговията (2)

Има ли страст или това е просто пристрастяване? Разбирате, че пристрастяването към определена дейност се случва когато човекът е напълно зависим от нея. Това поведение обикновенно се показва от хора, които продължително търсят дейността без значение какви негативни последици им е донесла. Това, което е по-лошо, е, че хората, които са пристрастени не могат да спрат дейността въпреки, че съсипва живота им.

Как бихте разпознали дали вече сте зависим към форекс търговията,а не просто увлечен от нея. Запитайте се следните въпроси:
Често ли търгувам дори и след като съм си казал да спра?
Форекс търговията създава ли проблеми на отношенията ми с другите хора?
Форекс търговията създала ли ми е финансови проблеми?
Някой казвал ли ми е, че търгувам твърде много и ,че трябва да спра?
Опитвал ли съм се да си върна загубите като съм увеличил големината на сделките си?
Има ли случай когато търгувам просто защото ми е скучно?

Сигурен съм, че след като си отговорите на тези въпроси, ще може да осъзнаете дали сте зависим или не :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар