петък, 22 май 2015 г.

Форекс и покер (2)

Ето по важните покер термини визуално.


"Имам също така много строг риск мениджмънт. Удрят ми стопа постоянно. Подобно на многото ръце, които фолдвам докато играя покер. Но когато сделката отиде в моята посока, печалбата ми е пет пъти повече от загбуте ми. Предполагам, че хората искат да са прави повече пъти отколкото да спечелят накрая. Същото е и в покера и във форекса.

Неприятно е в началото да приключиш сделки бързо особено когато тези сделки биха ти донесли печалба в края. Нещо като след като си фолднал и си видял последната обърната карта - на ривъра, разбираш, че си имал full house. Покерът ме научи да се придържам към стратегията си защото ако играя тези лоши карти, в дългосрочен план аз ще загубя, въпреки че ще спечеля някои от тях от време на време.

За разлика от покера, при форекс е по-трудно да прецениш позицията на другия трейдър. Но засега търгуването по начин, по който играя покер, се отплаща."

Няма коментари:

Публикуване на коментар